ÎNTREBĂRI FRECVENTE
Peste 50% dintre romani prefera aceasta optiune. E un pic mai sigur in aceasta perioada sa eviti contactul cu banii cash. In plus, scapi de taxa de ramburs.
Cauta produsul dorit: poti cauta un produs direct in campul special de cautare sau navigand in categoriile de produse direct din meniul afisat in stanga.
Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi prin selectarea butonului “Adauga in cos.”
Poti adauga in cos mai multe produse, din categorii diferite.
Verifica-ti comanda.
Dupa adaugarea fiecarui produs, verifica cosul de cumparaturi, unde poti sa revezi lista produselor selectate, sa actualizezi cantitatea sau sa renunti la unul sau toate produsele selectate.
Detalii de facturare si livrare comanda
Dupa adaugarea produselor dorite in cos, trebuie sa selectezi Finalizarea comenzii, introduci datele de facturare si livrare, metoda de plata dorita si modalitatea de livrare preferata (ridicare personala din showroom, livrare prin curier).
Nu uita sa citesti termenii si conditiile si sa bifezi casuta “Prin trimiterea comenzii accept termenii și condițiile” inainte de a trimite comanda.
Pasul final pentru trimiterea comenzii este butonul “Finalizeaza comanda”. La scurt timp dupa apasarea acestui buton vei primi un e-mail prin care se confirma inregistrarea comenzii.
Comenzile se pot face online, dar poti apela si numarul de telefon 0755 074074 si un consultant Senga te va ajuta.
Poti anula comanda direct din contul tau, de pe site. Intra in "Contul meu", sectiunea "Comenzi" si apasa butonul "Vizualizeaza". In partea de jos a paginii de comanda vei gasi optiunea "Anulare comanda".
Dar si prin telefon la 0755 074 074
Pentru a evita procesarea si expedierea, te rugam sa anulezi comanda in maximum 24 de ore de la data plasarii acesteia.
In general, iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, in cazul in care in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca, indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu esti disponibil atunci cand soseste coletul, vei primi o nota cu informatii despre o noua incercare de livrare. Nota va contine numarul notei de transport (NT) si un numar de telefon pentru a stabili impreuna cu reprezentantul firmei de curierat o noua data de livrare.
Da.